۳۱ سالگی ستاره ای که هیچ وقت قدر خود را ندانست

۳۱ سالگی ستاره ای که هیچ وقت قدر خود را ندانست

پایگاه خبری فوتبالی- پل پوگبا ستاره ای که هیچ وقت قدر استعداد خود را ندانست امروز ۳۱ ساله شد.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا ستاره سابق خط میانی تیم ملی فرانسه و باشگاه های یوونتوس و منچستریونایتد چندی پیش به علت استفاده از مواد نیروزا محروم شد. دادستانی مبارزه با دوپینگ پس از پایان مراحل محاکمه پل پوگبا، ۴ سال محرومیت از فوتبال را برای این بازیکن درخواست کرد و به نوعی این بازیکن سابق تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، در زمان پایان محرومیت ۳۴ ساله خواهد شد و عملا دوران مهم بازی‌ این ستاره پرحاشیه به پایان می‌رسد.

پل پوگبا که در یک خانواده کاملا فوتبالی به دنیا آمده و دو برادر دیگر او هم فوتبالیست حرفه ای هستند دوران فوتبال خود را در تیم جوانان منچستریونایتد آغاز کرد اما به علت کمبود زمان بازی راهی یوونتوس شد و از آنجا بود که دوران درخشان پل پوگبا در فوتبال اروپا آغاز شد. این ستاره پس از چند سال به امید درخشش دوباره در پیراهن شیاطین سرخ به منچستریونایتد بازگشت اما هرگز دوران موفق خود در یوونتوس را تکرار نکرد تا دوباره به ایتالیا و یوونتوس بازگردد اما مصدومیت های طولانی و در آخر دوپینگ باعث شد تا نام پل پوگبا به نوعی از صحنه فوتبال محو شود.

آمار کلی پوگبا با پیراهن یوونتوس به صورت ۱۹۰ بازی، ۳۴ گل، ۴۱ پاس گل ، ۲۸ کارت زرد ،۱ اخراج مستقیم ،۴ قهرمانی اسکودتو ، ۲ قهرمانی در کوپا ایتالیا و ۳ قهرمانی در سوپر جام ایتالیا بوده است.

۱۰۰۹