حمایت باشگاه رئال مادرید و فدراسیون فوتبال برزیل از ستاره تیمشان

حمایت باشگاه رئال مادرید و فدراسیون فوتبال برزیل از ستاره تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران اتلتیکو مادرید پیش از دیدار مقابل اینتر میلان در جریان دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک بار دیگر علیه وینیسیوس شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در چند فصل اخیر بارها در استادیوم‌های اسپانیا مورد حمله تماشاگران قرار گرفت. آن‌ها با این شعارها، سعی بر برهم زدن تمرکز ستاره برزیلی رئال مادرید دارند. اما این بار اتفاقی عجیب رخ داد؛ هواداران اتلتیکو مادرید پیش از دیدار تیمشان مقابل اینتر میلان شعار به وینیسیوس توهین کردند.

یعنی در بازی‌ای که قرار نبود وینیسیوس در آن حاضر باشد، باز هم هواداران اتلتیکو این کار را تکرار کردند و علیه او شعار دادند. پیش از این و در سال 2021 نیز وینیسیوس جونیور اعلام کرده بود از سوی هواداران اتلتیکو صدای میمون شنیده است، اما این پرونده به علت پیدا نکردن افراد خاطی بسته شد.

در سال 2023 نیز هواداران روخی بلانکو یک عروسک با پیراهن وینیسیوس جونیور را از دار آویختند تا نشان دهند تا چه اندازه از این بازیکن برزیلی متنفر هستند.

حالا این اتفاق یک بار دیگر رقم خورد تا فدراسیون فوتبال برزیل، دوباره از ستاره خود حمایت کند و علیه اقدامات هواداران اتلتیکو مادرید بیانیه صادر کرد و آن را محکوم کرد.

همچنین باشگاه رئال مادرید به دلیل توهین‌های نژادپرستانه علیه بازیکن این تیم وینیسیوس جونیور در مجاورت استادیوم مونتجوئیک و ورزشگاه مترو پولیتانو قبل از بازی لیگ قهرمانان شکایتی را علیه جرایم ناشی از نفرت و تبعیض نژادی به دادستانی دولتی ارائه کرد تا به این روش از ستاره برزیلی خود حمایت کرده باشد.

1428