بند فسخ وسوسه انگیز ستاره نوظهور بارسلونا برای تیم‌های انگلیسی

بند فسخ وسوسه انگیز ستاره نوظهور بارسلونا برای تیم‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی – پائو کوبارسی، مدافع میانی بارسلونا، در حالی که در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد خود است، علاقه تیم‌های انگلیسی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع جوان 17 ساله، پس از ورودش به ترکیب اصلی بارسلونا در این فصل، درخشش خود را آغاز کرده است و در 8 بازی از 9 بازی اخیر تیم کاتالانی در لالیگا، در ترکیب اصلی قرار گرفته است و به عنوان یکی از مستعدترین مدافعان دنیای فوتبال شناخته می‌شود.

در نتیجه عملکرد درخشان او، بارسلونا نیز پیشنهادی برای تمدید قرارداد روبروی او قرار داده است که بند فسخی به ارزش 1 میلیارد یورو در آن گنجانده شده است اما اینطور که مشخص است، کوبارسی تا پیش از امضای این قرارداد، با مبلغی بسیار مقرون به صرفه در دسترس است.

قرارداد پیشین کوبارسی، زمانی که او هنوز در آکادمی بارسلونا حضور داشت، به ثبت رسیده بود. در این قرارداد، بند فسخی به ارزش 10 میلیون یورو گنجانده شده است و به نقل از اسپورت، تیم‌های بزرگ انگلیسی از این مسئله آگاه هستند.

گزارش‌های موجود، نشان از علاقه منچسترسیتی به کوبارسی می‌دهند. آرسنال و منچستر یونایتد نیز او را زیر نظر دارند. چلسی هم در لیست علاقه مندان به او قرار دارد، در حالی که این بازیکن جوان حتی پیش از ورود به تیم اصلی بارسلونا نیز، به آبی‌های لندن لینک شده بود.

2102