واکنش آنچلوتی به تقابل با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

واکنش آنچلوتی به تقابل با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می گوید که اصلاً از رویارویی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا هراسی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز (جمعه) قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در آن، رئال مادرید باید به مصاف منچسترسیتی برود و اگر بتواند فاتح 3 گانه را شکست دهد، در نیمه نهایی به مصاف برنده بایرن مونیخ - آرسنال خواهد رفت. رئال مادرید و سیتی سال گذشته در مرحله نیمه نهایی با یک دیگر روبرو شدند که سیتیزن ها در آن بازی پیروز از زمین بیرون آمدند. 

کارلو آنچلوتی راجع به تقابل با سیتی گفت: "آن ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و ما نیز این موضوع را می دانیم و بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. بازی برگشت در منچستر برگزار می شود و می توانم به شما بگویم که اصلاً به آن اهمیتی نمی دهیم. مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ همیشه پیچیده است. هدف ما، فتح این تورنمنت است و برای این کار، شما باید بهترین ها را شکست دهید. منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های اروپاست و ما باید آن ها حذف کنیم. می دانم که یک قرعه جذاب نصیب هر دو تیم شده است. یک سال ما پیروز شدیم و سال گذشته، آن ها. هیچ کس روی کاغذ تیم برتر نیست."

4416