پوما در آستانه توافق نهایی با بارسلونا

پوما در آستانه توافق نهایی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت پوما آخرین پیشنهاد خود را به باشگاه بارسلونا ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر موندو دپورتیوو
پوما پیشنهادی خاص و متفاوت را برای اسپانسرینگ پیراهن به بارسلونا ارائه کرده است! آنها می خواهند با این پیشنهاد بارسلونا را به یکی از پردرآمدترین باشگاه های جهان تبدیل کنند پیشنهاد آنها شامل رقم ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون یورو در سال به علاوه پاداش امضای قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی خواهد بود. مشکل بزرگی که بارسلونا دارد قرارداد با نایکی است که تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نایکی حتی میتواند تا ۲۰۲۸ آن را تمدید کند و فعلا صحبتی مبنی بر فسخ قرارداد را نمی پذیرد.

لاپورتا در مورد قرارداد جدید با اسپانسر جدید گفت: " نمی توانم اسمی از شرکتی بیاورم ، ما بیش از ۲۰ سال است که با نایکی کار می کنیم ، اما آنها در روزهای سخت به ما کمکی نکردند ، وقتی به آنها گفتیم که از دیگران پیشنهادهای بهتری دریافت می کنیم ، آنها واکنش نشان دادند اما کافی نیست و بنابراین ما میخواهیم بهترین راه حل را پیدا کنیم."

آخرین خبر این است که پوما در آستانه توافق نهایی با بارسلونا بر سر اسپانسری لباس است و سالانه حدود ۱۵۰ میلیون یورو که با پاداش‌ها میتواند به ۲۵۰ میلیون یورو برسد به این تیم پرداخت می کند و این رقم بسیار بیشتر از پرداختی اسپانسر فعلی یعنی نایکی است.

۱۰۰۹