گوستاوو پاسخ منتقدان را داد و محروم شد!

گوستاوو پاسخ منتقدان را داد و محروم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - گوستاوو واگنین در بازی بعدی تراکتور در دسترس نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو واگنین هافبک - وینگر برزیلی تراکتوری‌هاست که دومین فصل حضور خود در تبریز را پشت سر می‌گذارد. بازیکنی که توانسته برای تیمش در ۱۹ بازی این فصل چهار گل زده و یک پاس گل ارسال کند.

گوستاوو اما دو بازی بود که عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد بود. البته باید به این نکته اشاره داشت که در دو بازی مذکور برابر پرسپولیس و مس رفسنجان، واگنین در پست وینگر به کار گرفته می‌شد و در بازی با هوادار که به پست اصلی خود یعنی هافبک بازگشت؛ توانست کارایی خود را دوباره نشان دهد.

گوستاوو گل چهارم فصل خود را در دقیقه ۶ بازی با هوادار با ارسال زیبای ریکاردو آلوز و تاثیرگذاری عارف آقاسی در مقابل دروازه با ضربه سری آرام وارد قفس توری علیرضا حقیقی کرد تا دوباره نشان دهد بازیکنی تاثیرگذار برای تیم خود است و پاکو خمز چرا تا این اندازه به این بازیکن ۳۲ ساله اعتماد دارد. گل گوستاوو همچنین زودهنگام‌ترین گل این فصل تراکتور هم محسوب می‌شود.

گوستاوو اما با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تراکتور برابر شمس‌آذر قزوین که آخرین بازی سال جاری تی‌تی‌هاست محروم شده و باید دید تصمیم پاکو خمز برای جانشین وی در ترکیب ابتدایی چه خواهد بود.

1997