بحران جدید در بارسلونا/ نایب رییس استعفا داد

بحران جدید در بارسلونا/ نایب رییس استعفا داد

پایگاه خبری فوتبالی - ادوارد رومئو نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، از سمت خود استعفا داد تا کاتالان ها با یک بحران دیگر روبرو شوند.

به گزارش فوتبالی، در روز پنج شنبه، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای، استعفای رومئو را تایید کرد و در متن بیانیه، اینطور ذکر شده بود که ادوارد رومئو نمی توانست به طور کامل خودش را وقف مسئولیتش در باشگاه بکند و به همین خاطر استعفا داد، اما منابع نزدیک به بارسلونا مدعی هستند که دلیل استعفای رومئو، مشکلات فراوانی مالی بارسا بود. 

به نقل از سایت گل، رومئو به خبرنگاران گفت: "دشمن، بیرون از باشگاه است. وقتی ما این کار را آغاز کردیم، به نظر می رسید که هیچ راهی برای نجات بارسا نیست، اما با روحیه ای که لاپورتا به ما داد، ما جنگیدیم. برای دیدن یک بارسلونا عالی، هنوز باید تصمیمات سخت و بزرگی بگیریم. اما همچنین باید به آن نقطه ای که می خواستیم برسیم و مسیرمان را دنبال کنیم."

لاپورتا نیز درباره استعفای رومئو گفت: "تیم اقتصادی باشگاه هنوز می تواند از کارهای رومئو در گذشته بهره بگیرد و آن ها را دنبال کند. رومئو تیم بسیار خوبی جمع کرد و نقش اصلی در کارهای اقتصادی و مالی باشگاه ایفا کرد. مطمئن هستم که تیم فعلی می تواند بدون رومئو نیز به کارش ادامه دهد."

4416