چلسی به رقابت برای جذب مدافع جوان فرانسوی اضافه شد

چلسی به رقابت برای جذب مدافع جوان فرانسوی اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- لنی یورو، یکی از گزینه‌های آبی‌های شهر لندن برای جانشینی تیاگو سیلوا در تابستان 2024 خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی تیم لیل، یکی از اهداف جذاب نقل و انتقالاتی در تابستان امسال است. این بازیکن را درخشش در لیگ 1 فرانسه، توجه چندین تیم بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که چلسی نیز به رقابت برای جذب این بازیکن اضافه شده است.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی تصمیم دارد تا در صورت ابقا به عنوان سرمربی آبی‌ها، خط دفاعی تیمش را بازسازی کند و لنی یورو، یکی از مهره‌های کلیدی در این پروژه است.

به گزارش نیزار کنسیلا، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه چلسی، باشگاه انگلیسی وارد رقابت با رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای جذب لنی یورو شده است. مدیران چلسی قصد دارند تا او را جانشین تیاگو سیلوا کنند.

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه برزیلی در تابستان 2024 از جمع شیرهای لندن جدا می‌شود و مدیران چلسی از حالا به دنبال جانشینی مناسب برای او می‌گردند. در ابتدا، قرار بود بنوا بادیاشیل جانشین تیاگو سیلوا در ترکیب چلسی باشد، اما این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند. بادیاشیل از زمان پیوستنش به چلسی نتوانست مدافعی مطمئن و قابل اتکا برای تیمش باشد.

لیورپول و منچستریونایتد نیز نیم‌نگاهی به شرایط لنی یورو دارند و ممکن است در تابستان پیش رو برای جذب این بازیکن اقدام کنند؛ اما شواهد نشان می‌دهد که رئال مادرید بیشتر از سایر باشگاه‌ها به جذب این مدافع جوان و آینده‌دار نزدیک است.

1428