صعود میلان، لیورپول و شاگردان آلونسو به یک چهارم نهایی لیگ اروپا

صعود میلان، لیورپول و شاگردان آلونسو به یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا هم برگزار شد و در این بازی ها تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، میلان موفق شد با نتیجه سه بر یک اسلاویا پراگ را شکست بدهد. اکنون میلانی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه هفت بر سه به پیروزی رسیده اند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شده اند. پولیسیچ، لوفتوس چیک و لیائو گل های میلان را در این بازی به ثمر رساندند.

در بازی دیگر لیورپول موفق شد با نتیجه شش بر یک اسپارتا پراگ را شکست بدهد و راهی مرحله بعدی شود. تیم یورگن کلوپ عملکرد بسیار خوبی را از خودش نشان داد و یک برد پرگل را به دست آورد. به نظر می رسد که لیورپولی ها مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ اروپا باشند. در این بازی گامکپو دبل کرد و داروین نونیز، محمد صلاح، کلارک و دومینیک شوبوسلای گل های دیگر لیورپول را به ثمر رساندند.

بایرلورکوزن هم با نتیجه سه بر دو قره باغ را شکست داد. بایر لورکوزن در مجموع توانست با نتیجه 5 بر 4 قره باغ را شکست بدهد و راهی مرحله بعدی شود. شکست دادن تیم ژابی آلونسو همچنان شبیه به یک رویا است!

1470