مهدی قایدی بی‌توجه به حواشی، درخشان‌تر از هر زمان دیگری!

مهدی قایدی بی‌توجه به حواشی، درخشان‌تر از هر زمان دیگری!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی بازهم با پیراهن اتحادکلبا دلربایی کرد و بهترین بازیکن تیمش در جریان بازی امروز با الجزیره بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی قایدی که در این فصل از رقابت‌های لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی را با پیراهن اتحادکلبا داشته و نشان داده که زیرنظر فرهاد مجیدی در قامت یک لژیونر کاملا احیا شده حالا علی‌رغم جدایی مجیدی بازهم برای تیمش درخشید و در بازی امروز اتحادکلبا مقابل الجزیره بازهم شاهکار کرد و بر روی هر دو گل زردپوشان اثرگذار بود.

قایدی که برخلاف تیمش فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته و تاکنون در ۱۶ مسابقه‌ای که برای اتحادکلبا در ادنوک لیگ امارات به میدان رفته موفق به زدن ۸ گل و ثبت ۲ پاس گل شده است؛ باشوی بوشهری در جریان بازی امروز زردپوشان اماراتی مقابل الجزیره گل اول تیمش را ساخت و سپس با شوتی استثنایی و غیرقابل مهار گل دوم را به ثمر رساند تا بدین شکل نشان دهد او بدون توجه به حواشی که در طی روزهای اخیر برایش ایجاد شده در زمین بازی بی‌توجه است و تمام تمرکزش روی گلزنی و گلسازی است.

قایدی که جام ملت‌های آسیا خوبی را هم پشت سر گذاشته بدون تردید اگر بتواند همین روند را حفظ کند می‌تواند به صدر جدول گلزنان ادنوک لیگ نزدیک و نزدیک‌تر شود و تهدید بزرگی برای کودجو لابا و عمر خریبین برای کسب کفش طلای لیگ برتر فوتبال امارات به شمار بیاید. 

۹۰۹۸