یاران رونالدو در جام حذفی عربستان با کدام تیم روبرو می‌شوند؟

یاران رونالدو در جام حذفی عربستان با کدام تیم روبرو می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به طور کلی اوضاع در این فصل برای کریستیانو رونالدو و یارانش خوب پیش نرفته است و اکنون النصر عربستان در این فصل از رقابت ها فقط شانس قهرمانی در رقابت های جام حذفی عربستان و همچنین سوپرجام عربستان را دارد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و در لیگ حرفه ای عربستان سعودی هم در رده دوم جدول هستند و اختلاف امتیاز الهلال با النصر دوازده امتیاز است و قهرمانی الهلالی ها تقریبا قطعی شده است.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان سعودی که به آن جام پادشاهی عربستان هم گفته می شود، انجام شده است و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم الخلیج برود. از سوی دیگر در بازی دیگر نیمه نهایی، الهلال عربستان و الاتحاد عربستان با هم روبرو خواهند شد. در حقیقت النصری ها برای قهرمان شدن در جام حذفی عربستان هم کار سختی دارند اما اگر این رقابت ها را فتح نکنند به طور کلی آوردن رونالدو فایده خاصی برایشان نداشته است چرا که النصر با آمدن رونالدو نتوانسته است قهرمانی های مهمی را تجربه کند و فقط جام های حذفی برایش باقی مانده اند. النصر در صورت صعود به فینال باید با برنده بازی الاتحاد - الهلال روبرو شود.

1470