دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان در نقش مهاجم

دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان در نقش مهاجم

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در اقدامی جالب از دروازه بان تیم خود به عنوان مهاجم استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال شهرداری سیرجان در حالی این هفته به مصاف پالایش گاز ایلام رفت که مریم ایراندوست در اواخر بازی از دروازه بان دوم خود به عنوان مهاجم استفاده کرد.

تیم های فوتبال پالایش گاز ایلام و‌ شهرداری سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در ایلام به مصاف هم رفتند. در این دیدار پالایش گاز ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد. در ادامه مریم ایراندوست برای فرار از شکست از تمام ابزار تهاجمی خود استفاده کرد و در این راه، رها یزدانی دروازه بان دوم خود در این بازی و یکی از دروازه بانان تیم ملی را به عنوان مهاجم به زمین فرستاد. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

البته این اولین باری نیست که مریم ایراندوست از بازیکنان در پست های غیر تخصصی استفاده می کند. او پیش از رها یزدانی، فروغ موری را که به عنوان یک مهاجم در فوتبال ایران شناخته می شود به پست مدافع میانی برده است تا تغییر پست های عجیبی در این فصل از مریم ایراندوست شاهد باشیم.

رها یزدانی یکی از سه دروازه بان ایران در مرحله مقدماتی المپیک پاریس بود.

6001