ستاره لهستانی بارسلونا آماده رقابت با امباپه در لالیگا

ستاره لهستانی بارسلونا آماده رقابت با امباپه در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که از رقابت با کیلیان امباپه در لالیگا لذت خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، یکی از داغ‌ترین نقل و انتقالات تابستان امسال فوتبال اروپا، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید است. فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، بعد از حواشی بسیار در چند فصل اخیر، ظاهرا بالاخره تصمیم دارد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به صورت آزاد به جمع کهکشانی‌ها اضافه شود. هرچند که گفته شده است مدیران رئال مادرید قصد دارد چیزی نزدیک به 60 میلیون یورو برای پاداش امضای قرارداد به این بازیکن بپردازد.

حتی رسانه‌ها مدعی شدند امباپه برای این‌‌که بتواند سریع‌تر به اردوی پیش‌فصل رئال مادرید اضافه شود، می‌خواهد قید حضور در المپیک امسال را بزند. پیش از این قرار بود امباپه یکی از اعضای تیم المپیک فرانسه در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس باشد.

در صورتی که این قرارداد امضا شود، رقابت کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی بر سر کسب عنوان آقای گلی، یکی از جذابیت‌های لالیگا خواهد بود.

حالا لواندوفسکی، در آخرین مصاحبه خود در رابطه با این موضوع گفت: «نمی‌دانم قرارداد او با رئال مادرید در تابستان نهایی می‌شود یا خیر، بنابراین اظهار نظر دشوار است. شاید بهتر باشد تا تایید رسمی این خبر صبر کنیم و چیزی نگوییم؛ اما در کل تقابل با امباپه در لالیگا لذت‌بخش خواهد بود.»

حالا باید دید آیا این دو ستاره در فصل آینده در برابر هم قرار خواهند گرفت یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد؟

1428