انتقالی عجیب در انتظار ستاره برزیلی منچستریونایتد

انتقالی عجیب در انتظار ستاره برزیلی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- فلامینگوی برزیل قصد دارد آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از گران‌قیمت‌ترین و پرسروصداترین خریدهای منچستریونایتد در چند فصل اخیر، آنتونی بوده است. بازیکنی که با مبلغی نجومی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، اما هرگز نتوانست روزهای خوبش در باشگاه هلندی را در منچستر تکرار کند.

این بازیکن بارها مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت و در این فصل، جایگاهی در ترکیب اصلی منچستریونایتد ندارد. تن هاگ الخاندرو گارناچو و مارکوس راشفورد را به بازیکن برزیلی خود ترجیح می‌دهد، این در حالی است که آنتونی با توصیه خود تن هاگ خریداری شده بود.

این ستاره برزیلی در ابتدای فصل درگیر برخی حواشی در خصوص زندگی شخصی خود شد و پس از آن افت شدیدی داشت. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر پیشنهاد خوبی ارائه شود، مدیران منچستریونایتد آن را بررسی می‌کنند. به این ترتیب، باید گفت احتمال فروش این بازیکن در تابستان امسال وجود دارد.

به نقل از خولیو میگل نتو، خبرنگار برزیلی، فلامینگو پیشنهاد قرضی و یک ساله را برای آنتونی به منچستریونایتد ارائه کرده است.

آنتونی در حالی با این پیشنهاد مواجه شده که هنوز 24 ساله است و احتمالا می‌خواهد سال‌های بیشتری را در فوتبال اروپا سپری کند.

او یکی از امیدهای تیم ملی برزیل برای آینده بود، اما این بازیکن در یک فصل اخیر افت شدیدی داشته است.

او سابقه بازی در لیگ سری آ برزیل را در کارنامه دارد. آنتونی پیش از این در سائوپائولوی برزیل بازی کرده بود و از این تیم توانست به فوتبال اروپا برسد. حالا این بازیکن با پیشنهاد فلامینگوی برزیل مواجه شده است.

1428