اعضای رختکن بارسلونا دوست دارند در لیگ قهرمانان با چه تیمی روبه‌رو شوند؟

اعضای رختکن بارسلونا دوست دارند در لیگ قهرمانان با چه تیمی روبه‌رو شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا پس از سه فصل ناکامی، توانستند به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل در رقابت‌های لالیگا چندان موفق عمل نکرد و بعید است بتواند از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند. کاتالان‌ها رقابت قهرمانی در لیگ را به رقیب سنتی خود، یعنی رئال مادرید واگذار کردند. در سوپرکاپ و جام حذفی نیز ناکام بودند و حالا لیگ قهرمانان اروپا، آخرین امید آن‌ها برای رقم زدن یک فصل خوب است.

آبی و اناری‌ها در این هفته با 3 گل از سد ناپولی عبور کردند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند. این در حالی است که این تیم در سه فصل اخیر نتوانسته بود به این مرحله برسد.

حالا هواداران و اعضای تیم بارسلونا در انتظار قرعهکشی این مرحله هستند. فردا و از ساعت 14:30، قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها انجام می‌شود و تیم‌ها با حریفان خود آشنا می‌شوند.

به نقل از خاوی میگل، اعضای رختکن بارسلونا آرزو دارند تا در این مرحله با بروسیا دورتموند روبه‌رو شوند. این خبرنگار در ادامه گزارش خود اضافه کرد که بازیکنان بارسا، دورتموند را حریفی رویایی می‌بینند. آن‌ها اتلتیکو مادرید و آرسنال را حریفانی مناسب ارزیابی می‌کنند، ترجیح می‌دهند با بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن رو در رو نشوند و از تقابل با رئال مادرید و منچسترسیتی وحشت دارند.

صعود به مرحله نیمه نهایی، سود مالی خوبی برای بارسلونا به همراه خواهد داشت. آن‌ها در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارند و موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا از این وضعیت نجاتشان می‌دهد.

1428