حسین بادامکی در گفت و گو با فوتبالی: استقلال در دفاع هنرمند بود/ باید اوسمار گرفتن مهاجم جدید را تایید کند

حسین بادامکی در گفت و گو با فوتبالی: استقلال در دفاع هنرمند بود/ باید اوسمار گرفتن مهاجم جدید را تایید کند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، سبک بازی استقلال در دیدار دیشب را دلیل تساوی دربی 103 می‌داند.

به گزارش فوتبالی، دربی شب گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی از نظر همه بازی جذابی نبود. 

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس درباره دلیل جذاب نبودن دربی به فوتبالی گفت:" نوع بازی کردن تیم حریف در کیفیت دربی تاثیر داشت. استقلال دنبال مساوی گرفتن از پرسپولیس بود و نمی‌خواست دربی را ببازد.‌ بنابراین، بازی بسته‌ای انجام داد و این کار را برای ما سخت کرد. با همه این شرایط ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه در یک یا دو صحنه داوری اشتباه کرد و چند موقعیت هم بازیکنان خودمان عجله کردند که متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم."

بادامکی با اشاره به اینکه تیمهای دیگر قدرت دفاعی استقلال را ندارند نگران این موضوع نیست که پرسپولیس برابر سایر تیمهایی که دفاعی بازی می‌کنند، به مشکل بخورد:" فکر نمی‌کنم همه تیمها بتوانند به این شکل مقابل پرسپولیس دفاع کنند. استقلال در تمام خطوط بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و قطعا هواداران استقلال هم انتظار بازی بهتری را از این تیم دارند. من فکر می کنم خوب دفاع کردن هم جزیی از  فوتبال ماست و این که تیمی گل نخورد هنر بزرگی است اما همه تیم‌ها مثل استقلال به این شکل نمی‌توانند دفاعی باشند."

بادامکی که دیشب یکی از منتقدین عملکرد تیم داوری دربی بود، کماکان اعتقاد دارد که اشتباه‌های داوری، به ضرر پرسپولیس در دربی بوده است:" در بازی دیشب هم مثل دربی رفت در یکی دو صحنه حق ما را ندادند. حداقل یک پنالتی را باید برای ما می‌گرفتند. تعجب می‌کنم با اینکه VAR بود بازهم هیچ اتفاقی نیفتاد و این مقداری شائبه‌برانگیز است."

از بادامکی درباره اتفاق تلخ بازی دیشب پرسیدیم. اینکه برخی تماشاگران دو تیم، به حاضران داخل زمین رحم نکرده و هر چیزی که دم دستشان بود را سمت زمین پرتاب کردند که منجر به مصدومیت کمک‌داور مسابقه شد:" امیدوارم ورزشگاه‌ها به آن سمتی بروند که شاهد این قبیل صحنه ها نباشیم ضمن اینکه بازیکنان حاضر در زمین هم تاثیر زیادی روی احساسات تماشاگران دارند و باید مراقب رفتارشان باشند. به نظرم ویدیوهایی که از بازی دیروز آمده کار درستی نبوده چرا که این کار هم به ترویج تماشاگران به انجام کاری که نباید سراغش بروند دامن می‌زند."

با توجه به اینکه پرسپولیس در صورت نیاز به جذب مهاجم جدید باید سراغ بازیکن آزاد برود، آخرین اخبار این ماجرا را از بادامکی پرسیدیم. او به فوتبالی گفت:" جذب مهاجم جدید را آقای اوسمار باید تایید کند. باشگاه هم پیگیر است در صورت صلاحدید اوسمار بازیکن به تیم اضافه کند. نکته مهم در مورد جذب بازیکن این است که از نظر کیفی بتواند آن شرایطی که تیم پرسپولیس دارد را داشته باشد. باید فورواردی به تیم اضافه شود که کیفیت بازی پرسپولیس را بالا ببرد و انتظاری که از او داریم را برآورده کند. به نظر من همه بازیکنان پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند و می توانند مشکل ما را حل کنند."

تا بحث مهاجم پرسپولیس هست، از بادامکی درباره ابوالفضل بابایی پرسیدیم. مهاجمی که هم او هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روی به میدان رفتنش تاکید دارند:" بابایی باید نظر سرمربی را جذب کند تا بتواند در تیم بازی کند. این را هم بگویم که در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند که امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

روند خوب پرسپولیس در دوران سرمربیگری اوسمار ویرا، همه را موافق انتخاب جنجالی درویش درباره جانشین یحیی گل‌محمدی کرده است. نظر بادامکی در این زمینه را بخوانید:" اوسمار ویرا مربی بی‌تجربه‌ای نبود. به نظرم کار کردن در پرسپولیس بعد از آقای گل‌محمدی برای هر مربی کمی سخت بود. اوسمار با توجه به اینکه از تیم و توانایی فنی بازیکنان شناخت داشت خیلی خوب توانست افکارش را در تیم پیاده کند. آشنایی بازیکنان هم با اوسمار فاکتوری برای موفقیتش است و کمک کرد تا پرسپولیس با اوسمار شرایط بهتری داشته باشد."

سوال آخر فوتبالی از بادامکی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل است: بازی به بازی باید پیش برویم. ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم. بچه ها خیلی خوب کار می‌کنند و تلاش خودشان را دارند. انشالله در آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم."

6768