گلزن پیکان: مقابل پرسپولیس می‌خواهم پاس گل بدهم

گلزن پیکان: مقابل پرسپولیس می‌خواهم پاس گل بدهم

پایگاه خبری فوتبالی– گلزن پیکان در دو هفته اخیر می‌گوید دوست دارد مقابل پرسپولیس یک پاس گل زیبا برای هم‌تیمی‌هایش بفرستد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین فلاح ستاره این روزهای پیکان است. بازیکنی که هفته گذشته دو گل به سپاهان در انزلی زد و دیروز هم تک گل سه امتیازی‌ تیمش برابر ملوان را به ثمر رساند تا نامش این روزها سر زبان‌ها باشد.

فلاح در ابتدای صحبت‌هایش با خبرنگار “فوتبالی” درباره پیروزی مقابل ملوان اظهار داشت: " ملوان امسال تیمش با سال‌های دیگر فرق می‌کند و از لحاظ ساختار هجومی و دفاعی تیم خوبی بودند. آنالیزی که کادرفنی داشت خیلی کمک کرد و ما روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کردیم. نقطه ضعف آن‌ها به نظرم ضربه ایستگاهی بود که ما می‌دانستیم می‌توانیم به گل برسیم. فرشید اسماعیلی هم پاس خوبی داد و توپم به گل رفت و در ادامه آرایش دفاعی خوبی داشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. تیم حریف به بازی بلند رو آورد و ما روی این موضوع تمرین کرده بودیم و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم."

گلزن فیروزه‌ای پوشان می‌گوید بازی در پست مورد علاقه‌اش به درخشش وی کمک کرده است: "بچه‌ها کمک کردند و من ضربه آخر را زده‌ام. از زمانی که آقای عنایتی آمده این فضا را برای من به وجود آورده که در پست مورد علاقه‌ام یعنی وینگر چپ بازی کنم و انگیزه‌ام چند برابر شده است. خدا را شاکرم که خوب و سرحال بودم و هر بازی با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنم و خوشحالم توپ‌هایم گل شده است."

وی ادامه داد: " قبلا آقای گل امیدهای تهران بوده‌ام، سابقه گلزنی دارم و به من می‌گفتند شم گلزنی خوبی دارم. همانطور که گفتم الان که وینگر چپ بازی می‌کنم، نزدیک به دروازه هستم و مدل فوتبال آقای عنایتی هم هجومی است و این موقعیت برایم پیش می‌آید تا گلزنی کنم."

فلاح به این نکته اشاره کرده که حضور رضا عنایتی در شیوه بازی هجومی پیکان تاثیرگذار بوده است: " صد در صد حضور ایشان تاثیر دارد. از لحاظ آماری هم تیم آقای عنایتی را اگر ببینید، متوجه خواهید شد نسبت به قبل حتی در زمان مساوی هم گل‌های بیشتری می‌زنیم و حضور ایشان باعث ایجاد باور در بچه‌ها شده و هم قسم شده بودیم که یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم و خوشحالم که این دو بازی را برده ایم و فکر کنم ادامه‌دار هم باشد."

فلاح که سابقه بازی در استقلال را دارد، می‌گوید دوست دارد به جای گلزنی، در بازی مقابل پرسپولیس پاس گل دهد: " بیشتر دوست دارم در این بازی یک پاس گل قسنگ دهم و انشاالله مهاجمان ما توپ‌ها را گل کنند."

فلاح در پایان درباره رقابت تیم‌های پایین جدولی هم گفت: " تیم‌های پایین جدول هم امتیاز می‌گیرند و در نیم‌فصل تقویت شده‌اند. ما هم باید خوب کار کنیم تا امتیاز از دست ندهیم و اگر هر بازی با امتیاز بیرون بیاییم، حتی می‌توانیم در پایان با رتبه تک رقمی بازی‌ها را تمام کنیم."

1997