کشتی آزاد جام پیروزی ترکیه| کسب 2 مدال طلا توسط نمایندگان ایران

کشتی آزاد جام پیروزی ترکیه| کسب 2 مدال طلا توسط نمایندگان ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات روز سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به 2 مدال طلا دست یافتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات رضا افشار در وزن 80 کیلوگرم و امیرحسین نقدعلی پور در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 65 کیلوگرم ماهان کاووسی در دور اول مقابل حریفی از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم به کشتی گیری از ترکیه باخت. کاووسی در گروه شانس مجدد حریف خود را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. وی در این دیدار مغلوب حریف خود شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن 80 کیلوگرم رضا افشار در دور نخست مقابل حریفی از ترکیه به برتری دست یافت. وی با برتری مقابل کشتی گیری از ترکیه فینالیست شد. افشار در فینال حریف آذربایجانی خود را مغلوب و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین نقدعلی پور در مبارزه نخست حریفی از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد. نقدعلی پور در دور سوم حریفی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز دیگر کشتی گیر ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. نقدعلی پور در فینال مقابل حریفی از آذربایجان به برتری دست یافت و طلایی شد.

7474