عکس؛ وقتی اوبلاک در ضربات پنالتی مقابل رونالدو و یارانش مغلوب شده بود

عکس؛ وقتی اوبلاک در ضربات پنالتی مقابل رونالدو و یارانش مغلوب شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اتلتیکو مادرید و اینتر در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید توانست در ضربات پنالتی پایان بازی اینتر را شکست بدهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، یان اوبلاک در ضربات پنالتی عملکرد بسیار خوبی داشت و کمک زیادی به اتلتیکو مادرید کرد تا راهی دور بعدی رقابت ها شود. در حقیقت اوبلاک دو ضربه پنالتی را مهار کرد و یک پنالتی دیگر را هم لوتارو مارتینز به آسمان کوبید. اوبلاک که عملکرد خوبی مقابل اینتر در ضربات پنالتی داشت، هشت سال پیش در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2015/16، مقابل رئال مادرید اصلا عملکرد خوبی در ضربات پنالتی پایان بازی نداشت.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. بازی با تساوی یک بر یک تمام شد و به ضربات پنالتی کشیده شد. رئال مادرید تمامی 5 پنالتی خود را مقابل اتلتیکو مادرید و یان اوبلاک به گل تبدیل کرد. پنالتی آخر رئال مادرید را کریستیانو رونالدو وارد دروازه اوبلاک کرد. خوانفران یک پنالتی را برای اتلتیکو مادرید خراب کرد و رئال مادرید به این ترتیب برای یازدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

1470