کار دشوار خاتون بم در مقابل ملوان؛ محرومیت بد موقع گرا

کار دشوار خاتون بم در مقابل ملوان؛ محرومیت بد موقع گرا

پایگاه خبری فوتبالی- حساس ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی بین ملوان و خاتون برگزار می شود که خاتونی ها با محرومیت یکی از بهترین بازیکنان خود مواجه شده اند.

به گزارش فوتبالی، خاتون بم یکی از تیم هایی است که همیشه در لیگ برتر فوتبال زنان جزو‌ تیم های مدعی قهرمانی به حساب می آید. آن ها فصل را به خوبی آغاز کردند اما اتفاقاتی که برای بازیکنان این تیم در میانه های نیم فصل اول افتاد باعث شد از نظر تعداد بازیکن در ادامه فصل به مشکل بخورند. خاتونی ها در نیم فصل هم بازیکنی را به تیم خود اضافه نکردند تا با همان ۱۲ بازیکن تا پایان فصل ادامه دهند. 

خاتون در هفته پانزدهم مقابل سپاهان قرار گرفت که در این دیدار فاطمه گراییلی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل خاتون به حساب می آید، با دریافت کارت زرد از داور مسابقه چهار کارته شد تا دیدار حساس مقابل ملوان را از دست بدهد و دست مرضیه جعفری برای این دیدار بسته تر از هر زمانی باشد. 

حالا یکی از دغدغه های مرضیه جعفری سرمربی خاتون در دیدار مقابل ملوان انزلی استفاده از هر ۱۱ بازیکن در تمام طول بازی در هوای مرطوب رشت است. جایی که هیچ بازیکنی حق مصدومیت ندارد.

خاتون بم و ملوان انزلی در جدول با ۳۷ امتیاز در رده های اول و دوم هستند و‌ پیروزی هر یک از دو‌ تیم در این دیدار به منزله قهرمانی این تیم در لیگ است. این دو تیم روز یکشنبه ۲۷ اسفند در رشت به مصاف هم می روند.

6001