یک مصدوم جدید در تمرین رئال مادرید

یک مصدوم جدید در تمرین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یک مصدوم جدید به تمرینات رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید روز پنجشنبه برای بازی مقابل اوساسونا تمرین کرد که در این جلسه تمرینی خبری از دنی سبایوس نبود. در حقیقت این بازیکن دچار مصدومیتی جزئی شده و به احتمال فراوان بازی شنبه را از دست می دهد. در حال حاضر کادر پزشکی رئال مادرید گزارش دقیقی در مورد مصدومیت سبایوس منتشر نکرده اما با توجه به این که وقفه بازیهای ملی در پیش است، این بازیکن به موقع می تواند ریکاوری کند. 

ادر میلیتائو، داوید آلابا و تیبو کورتوا سه مصدوم رباط صلیبی رئال مادرید هستند. مدافع برزیلی و دروازه بان بلژیکی به بازگشت خیلی نزدیک شده اند و احتمالا بعد از وقفه بازیهای ملی به تمرینات گروهی شرکت می کنند و می توانند در دو ماه پایانی فصل در ترکیب رئال مادرید نقش موثری داشته باشند. داوید آلابا مدافع اتریشی در میانه فصل مصدوم شد و به همین خاطر ادامه فصل را از دست می دهد و تمرکزش روی بازگشت در فصل آینده است.

رئال مادرید در حال حاضر هفت امتیاز تا ژیرونا و هشت امتیاز تا  بارسلونا فاصله دارد و در صورت پیروزی مقابل اوساسونا با خیال راحت به وقفه بازیهای ملی می رود. رئالی ها هفته گذشته پیروزی شیرین و پرگلی را مقابل سلتاویگو کسب کردند و حالا باید در خانه اوساسونا بازی کنند. 

4125