بررسی نکات جالب توجه آخرین لیست تیم ملی انگلیس

بررسی نکات جالب توجه آخرین لیست تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- لیست تیم انگلیس برای دیدار دوستانه مقابل بلژیک اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی انگلیس برای فیفادی پیش رو اعلام شد و نکات جالب توجه این لیست، حضور دوباره ایوان تونی و کول پالمر، ستاره این فصل چلسی است. تونی ماه‌ها به علت همکاری با سایت‌های شرط‌بندی از حضور در میادین محروم بود؛ اما به محض بازگشت به مسابقات دوباره به اردوی سه شیرها دعوت شد. کول پالمر هم که در چند ماه اخیر توسط خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال انگلیس مورد تحسین قرار گرفته بود، در این لیست حضور دارد.

کالوین فیلیپس نام مطرح و سرشناسی است که در این اردو حضور ندارد. این هافبک انگلیسی دوران چندان موفقیت‌آمیزی را در منچسترسیتی پشت سر نگذاشت و در نقل و انتقالات زمستانی، به صورت قرضی به وستهام یونایتد پیوست، اما فیلیپس در روزهای نخست حضورش در تیم لندنی نتوانست نمایش قانع‌کننده‌ای از خود به نمایش بگذارد و به همین ترتیب از لیست تیم ملی خط خورد.

بازیکنانی همچون هری کین، فیل فودن، دکلان رایس، جود بلینگهام و مارکوس راشفورد هم که پای ثابت اردوهای تیم ملی در سال‌های اخیر بودند، باز هم در به اردو دعوت شدند. جردن هندرسون هم که پس از جدایی از الاتفاق عربستان به آژاکس پیوسته بود، در این لیست حضور دارد و به نظر می‌رسد که ساوتگیت روی تجربه این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

افرادی مانند اولی واتکینز و آنتونی گوردون امید دارند تا کادر فنی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهند و به همین ترتیب بتوانند در یورو 2024 حضور داشته باشند. جیمز مدیسون و جراد برانتویت نیز از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است جایگاه ثابتی در لیست تیم ملی نداشته باشند و برای اینکه مسافر یورو باشند، باید تمام تلاششان را به کار بگیرند و موثر ظاهر شوند.

1428