سرمربی موفق لانس، گزینه مورد علاقه مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ

سرمربی موفق لانس، گزینه مورد علاقه مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک هایس، سرمربی لانس فرانسه جدیدترین گزینه مدیران لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ است.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از آن است که فرانک هایس، سرمربی لانس فرانسه یکی از گزینه‌های مورد علاقه مدیران لیورپول است. سران باشگاه انگلیسی، هایس را یک گزینه مناسب برای جانشینی یورگن کلوپ می‌دانند.

سرمربی فرانسوی لانس در طول دوران حضورش در لیگ 1 فرانسه، یکی از تاثیرگذارترین سرمربی‌ها بوده؛ هرچند که شاید خیلی از هواداران لیورپول با نام او آشنا نباشند و از شنیدن نام فرانک هایس به عنوان گزینه جانشینی کلوپ متعجب شوند.

در حالی که گفته می‌شود سرمربیانی مثل ژابی آلونسو، روبرتو دی زربی و روبن آموریم گزینه‌های اصلی لیورپول برای فصل آینده هستند، اما جاناتان جانسون، خبرنگار فرانسوی دنیای فوتبال فرانک هایس را تحسین کرد و او را گزینه‎‌ای جذاب برای لیورپول معرفی کرد.

جانسون بر این باور است که هایس به خاطر کاری که در لیگ 1 فرانسه انجام داده و لانس را با هزینه بسیار کم در بین تیم‌های بالانشین لیگ قرار داده، لایق اعتبار و احترام بیشتری است.

جانسون در این خصوص می‌گوید: «اگرچه ما درباره نام‌هایی مانند ژابی آلونسو و روبرتو دزربی زیاد شنیده‌ایم، اما فرانک هایس، سرمربی لانس، پس از عملکرد جالب توجهش در لیگ 1، به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری لیورپول شناخته می‌شود.»

جاناتان جانسون در ادامه کاری که هایس در لانس انجام داد را با دوران یورگن کلوپ در بروسیا دورتموند مقایسه کرد؛ چرا که هایس نیز توانست لانس را پس از مدت‌ها به اوج برگرداند و آن‌ها را تبدیل به یکی از تیم‌های بالانشین لیگ کند.

1428