لیست تیم ملی آلمان اعلام شد؛ بازگشت کروس و حضور شش تازه‌وارد

لیست تیم ملی آلمان اعلام شد؛ بازگشت کروس و حضور شش تازه‌وارد

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلسمن سرمربی تیم ملی آلمان لیست این تیم را برای بازیهای دوستانه فروردین اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، ناگلسمن سعی می کند که تیمش را با چهره مناسبی به یورو بفرستد. المان میزبان مسابقات است و می خواهد با قدرت در مسابقات ظاهر شود. آنها در فروردین ماه دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند خواهند داشت.

همان طور که اعلام شده بود، لئون گورتسکا شاخص ترین غایب لیست است که جای خود را به هم تیمی خود در بایرن مونیخ یعنی الکساندر پاولوویچ داده است. البته به جز او پنج چهره جدید دیگر نیز در لیست قرار گرفته اند: آنتون، میتلشتات، اونداو، به یر، بسته. 

تونی کروس نیز بدون تردید یکی از چهره های جذاب لیست به شمار می رود. اسطوره فوتبال آلمان دو سال و نیم پیش از تیم ملی بازنشسته شده بود اما پس از گفتگو با ناگلسمن به تیم ملی کشورش برگشت. اشتوتگارت، پدیده فصل لالیگا چهار نماینده در لیست دارد و دورتموند فقط یک نماینده دارد. نویر برای اولین بار پس از مصدومیتش به تیم ملی برگشته و احتمالا دوباره در ترکیب جایگاه ثابتی خواهد داشت. 

البته ناگلسمن اعلام کرده است که با وجود بازگشت نویر همچنان گوندوغان کاپیتان ژرمن ها خواهد بود. وی همچنین اعلام کرده است که درها به روی حضور هیچ بازیکنی در یورو بسته نیست و در ماه های آینده ممکن است که تغییراتی در لیست رخ بدهد.

لیست تیم ملی آلمان بدین شرح است: 

دروازه بان ها: اولیور بائومن، برند لنو، مانوئل نویر، مارک آندره ترشتگن
مدافعان: والدمار آنتون، یان نیکلاس بسته، بنجامین هنریکس، جاشوا کیمیش، رابین کوخ، ماکسیمیلیان میتلشتات، داوید رائوم، آنتونیو رودیگر، جاناتان تاه
هافبک ها: رابرت آندریچ، کریس فوهریچ، پاسکال گروس، ایلکای گوندوغان ، تونی کروس، جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ، فلوریان ویرتز
مهاجمان: ماکسمیلیان به یر، نیکولاس فولکروگ، کای هاورتز، توماس مولر و دنیز اونداو

4125