سردار خطاب به ادمین اینستاگرام رم: بلاکت می‌کنم! (عکس)

سردار خطاب به ادمین اینستاگرام رم: بلاکت می‌کنم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون حسابی از خجالت ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه رم درآمد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که در این فصل از رقابت‌های سری آ جایگاه خوبی را در ترکیب رمی‌ها برای خودش دست و پا کرده و حتی با جدایی ژوزه مورینیو خودش را در دل دنیله ده‌روسی هم جای کرده به نقل از خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه رم، امشب در ترکیب ثابت این تیم برای جدال حساس با برایتون حضور دارد. 

آزمون که از زمان انتقالش به رم تاکنون کم خبرهای پر سر و صدا در این تیم نداشته روز گذشته برایش اتفاق ویژه‌ای رقم خورد؛ ادمین  صفحه اینستاگرامی رمی‌ها با کار کردن تصاویری از تمرین روز گذشته عکس جالبی را از سردار آزمون منتشر کرد که بسیار عجیب و البته خنده‌دار به نظر می‌رسید! به همین خاطر با گذشت یک روز از این اتفاق، آزمون زیر همان پست با استفاده از ایموجی خنده به ادمین صفحه رمی‌ها طعنه زد که آیا با او مشکلی دارد و البته در ادامه هم گفت که بلاکت می‌کنم. اقدامی که حسابی توسط خبرگزاری‌های مختلف ایتالیایی دست به دست چرخید و خلاصه اینکه بازهم چهره جالبی از آزمون در سرزمین چکمه به نمایش گذاشته شد.

آزمون که بیشتر به عنوان یار تعویضی در ترکیب رم قرار می‌گیرد تاکنون موفق به زدن ۲ گل برای تیمش شده است و امیدوار است تا پایان فصل شمار گل‌های خودش را افزایش دهد.

۹۰۹۸