هفته پر فراز و نشیب رضایی؛ از اشتباه وحشتناک تا بالای دوش کاپیتان! (عکس)

هفته پر فراز و نشیب رضایی؛ از اشتباه وحشتناک تا بالای دوش کاپیتان! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا رضایی پاسخ اعتماد مجدد ساکت الهامی را با کلین‌شیت داد.

به گزارش فوتبالی، نساجی در یک بازی بسیار حساس توانست با تک گل مهرداد عبدی بر شمس‌آذر قزوین غلبه کند تا سه امتیاز بسیار مهمی در راه بقا در لیگ برتر کسب کند. بردی که با کلین‌شیت علیرضا رضایی دروازه‌بان پراشتباه چند وقت اخیر قائمشهری‌ها به دست آمد.

رضایی که در پنجره زمستانی جذب نساجی شده تا جانشین رشید مظاهری باشد، در مدت اخیر اشتباهات وحشتناکی داشته است. دروازه‌بان سابق استقلال در بازی برابر مس رفسنجان لیز خورد تا سجاد شهباززاده گل سوم نارنجی‌ها را به ثمر برساند و در بازی با صنعت نفت هم در دقایق تلف شده نیمه دوم گلی بسیار عجیب و غریب دریافت کرد تا سه امتیاز بسیار حساسی از کف دست مازنی‌ها پریده باشد.

با این وجود ساکت الهامی در بازی دیروز نساجی ترجیح داد همچنان به سنگربان شماره یک خود اعتماد کند و وی را به بازی بفرستد و رضایی هم توانست پاسخ اعتماد سرمربی خود را با کسب یک کلین‌شیت مهم بدهد.

هفته اخیر برای این دروازه‌بان جوان بسیار پر فراز و نشیب بوده است. از اشتباه وحشتناک هفته گذشته برابر صنعت نفت تا کلین‌شیت بازی با شمس‌آذر و قرار گرفتن روی دوش محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی بعد از برد دیروز شاگردان الهامی!

1997