بازیکن سابق تیم ملی هلند در دبی بازداشت شد

بازیکن سابق تیم ملی هلند در دبی بازداشت شد

پایگاه خبری فوتبالی - کویینسی پرومس بازیکن سابق تیم ملی هلند در دبی بازداشت شد چرا که به اتهام قاچاق مواد مخدر به شش سال حبس محکوم شده بود. 

به گزارش فوتبالی، وینگر سابق آژاکس که در حال حاضر با باشگاه اسپارتاک مسکو روسیه قرارداد دارد، توسط دادگاهی در آمستردام محکوم شده بود. مقامات هلندی خواستار استرداد او به هلند شده بودند و حالا این بازیکن 32 ساله در امارات بازداشت شده است. 

دادگستری آمستردام در بیانیه ای اعلام کرده است که بر اساس اعلان هشدار قرمز توسط دولت هلند، این بازیکن بازداشت شده است. دولت هلند خواستار استرداد او شده است. این بازیکن قصد اقامت در یکی از هتل های شیک در دبی را داشته است اما با همکاری پلیس امارات، بازداشت شده است. 

پرومس که 50 بازی و هفت گل در تیم ملی هلند داشته، به مشارکت در قاچاق 1370 کیلوگرم کوکایین متهم شده است و حالا باید به کشور هلند منتقل شود تا محکومیتش را در آن جا سپری کند.

این اولین محکومیت پرومس نیست چرا که بازیکن سابق توئنته و سویا در سال 2023 به خاطر چاقو زدن به پای پسرعمویش متهم شناخته شده بود و به هجده ماه حبس متهم شده بود. البته پرومس در روند دادرسی شرکت نکرده بود و خودش را بی گناه می دانست. 

4125