رقابت آرسنال و لیورپول برای جذب هافبک جوان آرژانتینی

رقابت آرسنال و لیورپول برای جذب هافبک جوان آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- آلن وارلا، هافبک آرژانتینی پورتو که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی لیورپول برای تابستان امسال است، حالا مورد توجه آرسنال نیز قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به گفته فابریتزیو رومانو، آلن وارلا، هافبک جوان پورتو در دیدار سه شنبه شب این تیم مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا مورد ارزیابی کادر فنی و مدیران آرسنال قرار گرفت. رومانو پیش‌بینی کرد که این بازیکن احتمالا در تابستان پیش رو راهی لیگ برتر انگلیس شود.

این جوان آرژانتینی در تابستان 2023 از ریورپلاته راهی پورتو شد و توانست یک مهره تاثیرگذار برای تیم پرتغالی باشد. او حالا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

رومانو در گفتگوی اختصاصی با رسانه CaughtOffside اشاره کرد که لیگ برتر انگلیس، مقصد احتمالی آلن وارلا در تابستان 2024 خواهد بود. این بازیکن از تیم‌های زیادی در انگلیس پیشنهاد دارد.

به گزارش نشریه پرتغالی O Jogo، لیورپول یکی از باشگاه‌هایی است که تمایل دارد با این بازیکن قرارداد امضا کند. قرمزهای مرسی ساید از سایر تیم‌ها جلوتر هستند و در حال حاضر وضعیت بهتری برای جذب این بازیکن دارند.

حالا گفته می‌شود که کادر فنی آرسنال از عملکرد این بازیکن در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شگفت‌زده شدند و قصد دارند برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند. یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان امسال، جذب یک هافبک تدافعی به عنوان جانشین توماس پارتی است.

بند آزادسازی آلن وارلا 70 میلیون یورو است و پورتو حاضر نیست برای کاهش قیمت مذاکره کند. باشگاه‌های انگلیسی توان پرداخت این مبلغ را دارند و باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند وارلای آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

1428