دو بازیکن سابق منچستریونایتد که در لیگ قهرمانان اروپا درخشیدند

دو بازیکن سابق منچستریونایتد که در لیگ قهرمانان اروپا درخشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که منچستریونایتد در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد اما بازیکنان سابق این تیم شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیدند.

به گزارش فوتبالی ، بروسیا دورتموند دیشب به مصاف پی اس وی آیندهوون رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی جیدون سانچو گل اول دورتموند را همان اوایل بازی به ثمر رساند. در پایان بازی هم جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. سانچو بازیکن سابق منچستر یونایتد است که اکنون در دورتموند خوش می درخشد. البته او به طور قرضی در دورتموند حضور دارد و باید دید که بار دیگر به جمع شیاطین سرخ بر می گردد یا خیر.

ممفیس دیپای هم که سابقه حضور در منچستر یونایتد را دارد و در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید است، شب گذشته مقابل اینتر خوش درخشید و با گلزنی در دقیقه 87 بازی مانع از آن شد تا تیمش حذف شود. در حقیقت دیپای گل مهمی را به ثمر رساند و حساب کار را در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی کشاند و کاری کرد که بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی برود و در نهایت اتلتیکو مادرید به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

1470