تیمی که حتی یک پنالتی را هم در این فصل خراب نکرده است

تیمی که حتی یک پنالتی را هم در این فصل خراب نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - شاید در نگاه اول پنالتی یکی از ساده ترین روش ها برای گلزنی به نظر برسد اما همه می دانیم که گل کردن پنالتی ها هم یک مهارت ویژه است و کسب این مهارت نیاز به تمرین کردن دارد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که میکل آرتتا در برنامه تمرینی خودش به خوبی روی پنالتی زدن کار کرده است و بازیکنانش را برای گل کردن پنالتی ها تعلیم داده است. آرسنال تیمی است که در این فصل از رقابت ها حتی یک ضربه پنالتی را هم هدر نداده است و تمامی پنالتی هایش را به گل تبدیل کرده است. در حقیقت آرسنالی ها در این فصل هفده ضربه پنالتی داشته اند و تمامی این هفده ضربه را به گل تبدیل کرده اند. این آمار الکی به دست نیامده است و مشخص است که یک برنامه تمرینی پشت آن وجود دارد.

آرسنال در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و این بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی آرسنالی ها موفق شدند پورتو را شکست بدهند و تمامی پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند. در حقیقت عملکرد آرسنال در پنالتی ها عالی بوده است که این تیم توانسته راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. پنالتی هایی که آرسنال در پایان بازی مقابل پورتو به گل تبدیل کرد هم در هفده پنالتی گل شده آرسنال در این فصل محاسبه شده اند.

1470