عکس؛ سیمئونه و در آغوش کشیدن بازیکن اینتر که پنالتی را به آسمان فرستاد

عکس؛ سیمئونه و در آغوش کشیدن بازیکن اینتر که پنالتی را به آسمان فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی موفق شد اینتر را شکست بدهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در ضربات پنالتی پایان بازی اتلتیکو مادرید - اینتر، مادریدی ها موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند. دو تا از پنالتی های اینتر توسط یان اوبلاک مهار شد و پنالتی آخر اینتری ها هم توسط لوتارو مارتینز به آسمان فرستاده شد تا به این ترتیب تیم ایتالیایی از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار برود.

پس از به پایان رسیدن بازی، دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید به سراغ لوتارو مارتینز رفت و او را در آغوش کشید. لوتارو مارتینز که کاپیتان اینتر نیز هست، یک آرژانتینی است و سیمئونه هم از آن جایی که آرژانتینی است به سراغ مارتینز رفت و او را در آغوش کشید و به او دلداری داد.

اتلتیکو مادرید شب گذشته توانست مقابل اینتر کامبک بزند. روخی بلانکو ها در ابتدا از اینتر گل خوردند اما در ادامه دو گل زدند و بازی را دو بر یک کردند. چون اینتر بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر برده بود، بازی در مجموع دو بر دو مساوی شد و به ضربات پنالتی رفت و در نهایت اتلتیکو مادرید صعود کرد.

تماشای ضربات پنالتی

1470