طرح بلیچر ریپورت از ستاره‌هایی که در تلاش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند

طرح بلیچر ریپورت از ستاره‌هایی که در تلاش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله یک هشتم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند و باید دید که در این مرحله از رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام چهار تیم موفق می شوند راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش فوتبالی ، لیگ قهرمانان اروپا همواره یک تورنمنت جذاب بوده است و این فصل از رقابت ها هم از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت تیم های بزرگ اروپایی با ستاره هایی که دارند همواره در تلاش هستند تا قهرمان این رقابت ها شوند. این تورنمنت مهم ترین تورنمنت اروپا برای باشگاه ها است و همین قضیه موجب می شود تا تیم ها تمام توان خود را برای قهرمانی در این بازی ها بگذارند.

پس از مشخص شدن چهره هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رسانه بلیچر ریپورت این طرح را به انتشار در آورد که در آن ستاره های تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را می بینیم. این طرح برگرفته از فیلم Dune یا همان تلماسه است که نسخه دوم آن به تازگی به انتشار در آمده است.

دورتموند، بارسلونا، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن، منچسترسیتی، رئال مادرید، آرسنال و اتلتیکو مادرید هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

1470