تنها لیگ معتبر اروپایی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نماینده ندارد

تنها لیگ معتبر اروپایی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نماینده ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تیم هایی که از سری آ ایتالیا در این فصل از رقابت ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند، نتوانستند آن طور که باید و شاید در این رقابت ها عمل کنند به طوری که اکنون می بینیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ایتالیایی ها حتی یک نماینده هم ندارند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته آخرین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شدند و به این ترتیب تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. در میان این تیم ها هیچ نماینده ای از ایتالیا حضور ندارد.

در حقیقت لیگ ایتالیا تنها لیگ در میان پنج لیگ معتبر اروپایی است که حتی یک تیم هم از آن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. در میان این هشت تیم، سه تیم از اسپانیا، دو تیم از انگلیس، دو تیم از آلمان و یک تیم از فرانسه حضور دارد اما ایتالیایی ها بی نماینده هستند.

ایتالیا در این فصل چهار نماینده داشت: میلان، اینتر، لاتزیو و ناپولی. میلان در دور گروهی حذف شد و به لیگ اروپا رفت. اینتر، لاتزیو و ناپولی هم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رقبای خود شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. اینتر مقابل اتلتیکو مادرید حذف شد. لاتزیو از بایرن مونیخ شکست خورد و ناپولی هم به دست بارسا حذف شد.

1470