پیش‌بینی عجیب و دقیق یک کاربر توییتری درباره آرسنال در سال 2014

پیش‌بینی عجیب و دقیق یک کاربر توییتری درباره آرسنال در سال 2014

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال پس از سال ها توانسته است به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و مارتین اودگارد در این صعود نقش مهمی داشته است.

به گزارش فوتبالی ، مارتین اودگارد در حال حاضر کاپیتان آرسنال است و عملکرد خوبی در تیم میکل آرتتا داشته است و باید دید که اوضاع برای توپچی های لندن در ادامه این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش می رود.

اما یک کاربر توییتری، ده سال پیش یعنی در سال 2014 یک توییت جالب را منتشر کرده بود و نوشته بود که اگر آرسنال مارتین اودگارد را به خدمت بگیرد، در سال 2024 می تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. در نهایت همین اتفاق هم اکنون رخ داده است. در زمانی که این کاربر توییتری این متن را منتشر کرده است، اودگارد هنوز در نروژ حضور داشت و هنوز به رئال مادرید هم نپیوسته بود.

مارتین اودگارد از سال 2021 به آرسنال پیوسته است و تبدیل به کاپیتان آرسنالی ها شده است و بازیکنی است که میکل آرتتا روی او تکیه می کند. این کاربر توییتری آینده را به درستی پیش بینی کرد. در سال 2014 گفت که در سال 2024، آرسنال با اودگارد به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسد و در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

1470