عربستانی‌ها ستاره منچسترسیتی را با چه مبلغی می‌خواهند؟

عربستانی‌ها ستاره منچسترسیتی را با چه مبلغی می‌خواهند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی مورد توجه تیم های عربستانی قرار گرفته است و عربستانی ها در تابستان پیش رو می خواهند برای خرید این بازیکن از منچستر سیتی تلاش کنند و پیشنهاد های خود را ارائه بدهند.

به گزارش فوتبالی ، کوین دی بروینه در حال حاضر 32 سال سن دارد. این هافبک خلاق بلژیکی یکی از مهره های کلیدی تیم پپ گواردیولا است. قرارداد کوین دی بروینه با منچستر سیتی تا تابستان 2025 اعتبار دارد. اگر سیتیزن ها بخواهند کوین دی بروینه را بفروشند این بازیکن را باید در تابستان پیش رو به فروش برسانند.

به نقل از فوتبال اینسایدر، در حال حاضر دو باشگاه بزرگ عربستانی یعنی الهلال عربستان و النصر عربستان به طور ویژه ای علاقه دارند که کوین دی بروینه را به خدمت بگیرند. آن ها پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن بلژیکی ارائه خواهند داد. البته این پیشنهاد، پیشنهاد اولیه این باشگاه ها خواهد بود و احتمال دارد که غول های عربستانی مبلغ پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن کوین دی بروینه افزایش بدهند.

باید دید که خواسته دی بروینه چیست و آیا او حاضر به ترک منچسترسیتی می شود یا خیر. ضمن این که گواردیولا همواره از دی بروینه تمجید کرده و بعید است که بخواهد او را به فروش برساند.

1470