وقتی بارسلونا با دبل مسی مقابل میلان کامبک زد

وقتی بارسلونا با دبل مسی مقابل میلان کامبک زد

پایگاه خبری فوتبالی - یازده سال پیش در چنین روز هایی بود که بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد میلان را در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13، بارسلونا و میلان با هم روبرو شده بودند. در بازی رفت میلان موفق شده بود در ورزشگاه سن سیرو بارسلونا را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد. بارسا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید در ورزشگاه نیوکمپ مقابل میلان کامبک می زد و موفق شد که این کار را هم انجام بدهد.

بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر با گل های لیونل مسی ( دو بار ) ، داوید ویا و جوردی آلبا موفق شد میلان را در نیوکمپ شکست بدهد و مقابل این تیم کامبک بزند. مسی گل های خود را در دقایق 5 و 40 به ثمر رساند.

البته بارسا در آن فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نبرد و در نهایت در مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ شکست سنگینی را متحمل شد. باواریایی ها توانستند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13 در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه هفت بر صفر بارسلونا را شکست بدهند. در آن فصل بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

1470