عکس؛ خنده‌های مسی و سوارز پیش از شروع بازی اینتر میامی مقابل نشویل

عکس؛ خنده‌های مسی و سوارز پیش از شروع بازی اینتر میامی مقابل نشویل

پایگاه خبری فوتبالی - تا دقایقی دیگر شاهد آغاز بازی اینتر میامی مقابل نشویل خواهیم بود و باید دید که یاران لیونل مسی در این بازی حساس چه عملکردی را از خودشان نشان می دهند و اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی در بازی رفت مقابل نشویل به تساوی دو بر دو رسیده است و اکنون که بازی در خانه خودش برگزار می شود و میزبان است باید دید که چه نتیجه ای را به دست می آورد. لیونل مسی و لوییس سوارز در این بازی توسط تاتا مارتینو در نوک خط حمله اینتر میامی قرار گرفته اند و عملکرد آن ها در این بازی زیر نظر خواهد بود.

لئو مسی و سوارز پیش از شروع بازی و وقتی که داشتند با هم گرم می کردند و خودشان را برای شروع بازی آماده می کردند، بگو و بخند کردند و مشخص است که روحیه خوبی برای این بازی دارند. مسی و سوارز از دورانی که در بارسلونا حضور دارند، با هم دوست هستند و این دوستی و رفاقت همچنان ادامه دارد و در اینتر میامی هم پا بر جا است. البته که اینتر میامی هدفش رسیدن به قهرمانی ها است و از مسی و سوارز در اینتر میامی انتظاراتی وجود دارد دارد و آن ها برای تفریح به فوتبال آمریکا نرفته اند.

1470