صعود پاریسن ژرمن به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه با گلزنی امباپه

صعود پاریسن ژرمن به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه با گلزنی امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت های جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن و نیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها یعنی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن در این فصل از رقابت های لوشامپیونه فرانسه در صدر جدول لیگ فرانسه ایستاده است و در مسیر قهرمانی در این رقابت ها قرار دارد. پی اس جی می خواهد علاوه بر لیگ فرانسه در جام حذفی فرانسه هم به قهرمانی برسد. پی اس جی در دو فصل گذشته که لیونل مسی را در ترکیب خود داشت، در جام حذفی فرانسه ناکام مانده بود و دستش به جام نرسیده بود. البته همه می دانیم که هدف اصلی پاری سن ژرمن قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

در این بازی یعنی بازی پی اس جی مقابل نیس، گل اول پاری سن ژرمن را کیلیان امباپه در دقیقه چهاردهم بازی روی پاس فابیان رویز به ثمر رساند. گل دوم پی اس جی را فابیان رویز در دقیقه 33 روی پاس عثمان دمبله به ثمر رساند. در دقیقه 37 بازی، لابورد برای نیس گلزنی کرد و لوکاس برالدو در دقیقه 60 بازی برای پاریسن ژرمن گل سوم را به ثمر رساند.

تماشای گل امباپه

1470