نیمی از مربی‌های حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسایی هستند!

نیمی از مربی‌های حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسایی هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هشت تیم حضور دارند که البته هنوز تمامی آن ها مشخص نشده اند اما از میان تیم هایی که راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده اند، می بینیم که چهار تای آن ها سرمربی بارسایی دارند!

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بارسلونا با پیروزی مقابل ناپولی توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. ژاوی هرناندز که بازیکن سابق بارسلونا بوده است، اکنون به عنوان سرمربی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آرسنال هم دیشب با پیروزی مقابل پورتو راهی یک چهارم نهایی شد. میکل آرتتا سرمربی آرسنال، در دوران بازیگری خود محصول آکادمی بارسلونا بوده است.

لوییز انریکه سرمربی حال حاضر پاری سن ژرمن هم در دوران بازیگری خود در بارسا بازی کرده است. او به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل 2014/15 این تیم را قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کرد. آن قهرمانی آخرین قهرمانی آبی و اناری پوشان در چمپیونزلیگ تا به امروز بوده است.

پپ گواردیولا هم که سرمربی منچسترسیتی است، در دوران بازیگری خود در بارسا بازی کرده است. او به عنوان سرمربی بین سال های 2008 تا 2012، دو بار بارسلونا را به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رساند.

1470