کج‌سلیقگی بزرگ «فوتبال برتر»؛ مربی تیم ملی یا پیشکسوت پرسپولیس؟

کج‌سلیقگی بزرگ «فوتبال برتر»؛ مربی تیم ملی یا پیشکسوت پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی – برنامه فوتبال برتر برای پوشش دربی، مهمانان عجیبی را به عنوان کارشناس به استودیوی این برنامه دعوت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ویژه برنامه «فوتبال برتر» که به پوشش دربی 103 اختصاص دارد از حدود 19:30 آغاز شد. خیلی از هواداران دو تیم انتظار داشتند این برنامه زودتر شروع شود. چون دربی 103 بازی مهم و پرسوژه‌‌ای است و انتظار می‌رفت این برنامه زودتر شروع شود.

اما با شروع برنامه مشخص شد که دو بازیکن و مربی اسبق تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی به عنوان مهمان و کارشناس در این برنامه در کنار محمد حسین میثاقی حضور دارند. این دو نفر پرویز مظلومی و حمید مطهری بودند. با دیدن اولین تصویر لانگ‌شات و پس از مشخص شدن مهمانان برنامه این سوال پیش آمد که چرا چنین ترکیبی به عنوان مهمان و کارشناس در نظر گرفته شده‌اند.

چیزی که سوال‌برانگیز است و باعث تعجب شده است این است که حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی است و مدت‌هاست مسئولیتی در پرسپولیس ندارد. اما ظاهرا مظلومی به عنوان پیشکسوت استقلال و مطهری به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به این برنامه دعوت شده‌اند!

این در حالی است که می‌شد به جای مطهری که هم‌اینک مربی تیم ملی است یکی از صدها پیشکسوت پرسپولیس را که مسئولیتی در تیم ملی ندارند دعوت کرد. به هر حال مطهری به عنوان یک عضو کادر فنی تیم ملی نباید نگاه رنگی و هوادارانه داشته باشد اما روشن است که او به عنوان پیشکسوت و هوادار پرسپولیس در این برنامه حضور پیدا کرده است.

حتی می‌شد به جای مظلومی از آندو تیموریان که او هم مثل مطهری یکی از دستیاران قلعه‌نویی در تیم ملی است دعوت کرد. به این ترتیب یک توازن معقول در مهمانان برنامه شکل می‌گرفت. هنوز یادمان نرفته است که همین آندو تیموریان وقتی پس از دربی 100 که با شکست استقلال به پایان رسیده بود ابراز امیدواری کرد که استقلال در پایان فصل قهرمان لیگ شود چه هجمه‌ای را تحمل کرد.

این انتخاب به وضوح یک کج‌سلیقگی بزرگ محسوب می‌شود. همین حالا هواداران استقلال معتقدند مطهری به عنوان مربی تیم ملی، کاملا رنگی و جانبدارانه به نفع پرسپولیس صحبت می‌کند. این از نتایج همان انتخاب اشتباه مهمانان برنامه است.

1359