کشتی آزاد جام پیروزی| ۴ مدال رنگارنگ برای نوجوانان ایرانی

کشتی آزاد جام پیروزی| ۴ مدال رنگارنگ برای نوجوانان ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- آزادکاران نوجوان کشورمان در مسابقات ترکیه ۴ مدال کسب کردند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

در این مسابقات امیررضا علیپور به مدال طلا دست یافت، امیرحسین محمدی در وزن 48 کیلوگرم و سام سیار در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و اهورا خاطری در وزن 55 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 48 کیلوگرم امیرحسین محمدی مقدم در دور اول مقابل حریفی از قرقیزستان به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز کشتی گیری از قرقیزستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. محمدی در فینال مغلوب کشتی گیری از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 55 کیلوگرم ابوالفضل کوشکی در دور نخست مقابل حریف قرقیزستان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. اهورا خاطری در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از ترکمنستان را شکست داد. سام سیار در مبارزه نخست مقابل حریفی از کشور ترکیه به برتری دست یافت. وی در دور بعد مقابل دیگر نماینده ترکیه به پیروزی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل اهورا خاطری دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید و راهی فینال شد. سیار در فینال مغلوب کشتی گیری از آذربایجان شد و به مدال نقره بسنده کرد. خاطری نیز در دیدار رده بندی مقابل حریف خود پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 92 کیلوگرم امیررضا علیپور در مبارزه نخست حریفی از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی با برتری مقابل حریفی از مجارستان به دیدار نهایی راه پیدا کرد. علیپور در فینال با برتری مقابل حریف خود طلایی شد.

7474