پدیده جوان بارسلونا، شگفتانه لیست تیم ملی اسپانیا؟

پدیده جوان بارسلونا، شگفتانه لیست تیم ملی اسپانیا؟

پایگاه خبری فوتبالی - پائو کوبارسی جدیدترین پدیده رونمایی شده توسط بارسلونا به شمار می رود. 

به گزارش فوتبالی، کوبارسی در بازیهای اخیر بارسلونا عملکرد درخشانی داشته و در بازی این تیم و ناپولی عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. حالا به نظر می رسد که دلافوئنته در نظر دارد که کوبارسی را در لیست تیم ملی اسپانیا برای دو بازی دوستانه مقابل کلمبیا و برزیل قرار بدهد. 

عدم دعوت کوبارسی به لیست های تیم های زیر 17 سال و زیر 19 سال اسپانیا نشانه ای جدی بر این است که کوبارسی قرار است که در لیست تیم بزرگسالان اسپانیا قرار بگیرد. البته هنوز لیست تیم زیر 21 سال اسپانیا اعلام نشده اما به نظر می رسد که کوبارسی احتمالا به زودی برای اولین بار در تیم بزرگسالان اسپانیا بازی خواهد کرد. 

تیم زیر 17 سال اسپانیا برای بازیهای راهیابی به یورو باید به مصاف اتریش، نروژ و اسلوونی برود که هرنان پرز سرمربی این تیم ترجیح داد که کوبارسی را در لیستش قرار ندهد  آن هم در حالی که مدافع بارسا، شرایط سنی حضور در لیست را داشت. 

خوزه لانا سرمربی تیم زیر 19 سال اسپانیا نیز لیس تیمش را برای بازیهای راهیابی به یورو اعلام کرد که باز هم خبری از کوبارسی نیست آن هم در حالی که هکتور فورت و مارک گویو از بارسلونا در لیست قرار گرفته اند.

4125