بازیکنی که پاکو خمز دوست ندارد درباره‌اش صحبت کند! (عکس)

بازیکنی که پاکو خمز دوست ندارد درباره‌اش صحبت کند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خرید نیم‌فصل تراکتور جنجالی‌ترین نام مدت اخیر در این تیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، سجاد آشوری بازیکن ریزنقش سابق ذوب‌آهن است که در پنجره زمستانی مورد توجه تراکتور قرار گرفت و پس از جدایی از جمع گاندوها راهی تبریز شد تا پیراهن تی‌تی‌ها را بر تن کند.

آشوری اما در تبریز دچار سرنوشت عجیبی شده است. در حالی که پاکو خمز بارها و بارها عنوان داشته از نقل و انتقالات تیمش در نیم فصل رضایت کامل دارد، آشوری را حتی در لیست هجده نفره تیمش هم قرار نمی‌دهد تا خرید جدید قرمزها حتی بر روی نیمکت تیمش هم قرار نداشته باشد.

همین موضوع سوژه پرسش خبرنگار “فوتبالی” در نشست خبری پیش از بازی با هوادار از سرمربی تراکتور بود که خمز پاسخ عجیبی به آن داد. پاسخ پاکو خمز در این باره چنین بود: «مجبور نیستم در مورد هر مساله‌ای با کسی صحبت کنم. اینها مسائل خاص باشگاه هستند و من مجبور نیستم با کسی درباره آن صحبت کنم.»

خمز در ادامه با عباراتی عجیب‌تر به خبرنگار پرسشگر گفت که در صورت طرح این سوالات شما عاشق تراکتور نیستید تا فرار رو به جلوی منحصر به فردی داشته باشد! البته اینکه این اتفاقات برای آشوری می‌افتد، طبیعتاً تقصیر این وینگر باتجربه نیست و انتظار پاسخ از سرمربی‌ای که مدعی است از همه خریدهایش رضایت کامل دارد، درخواست خاصی نیست.

سجاد آشوری اما بدون توجه به همه این حواشی و در سکوت به تمرین خود ادامه می‌دهد و در تمرینات عصرگاهی دیروز تی‌تی‌ها هم حضور داشت و باید دید پس از نود دقیقه نیمکت‌نشینی برابر استقلال خوزستان و ۱۸۰ دقیقه حضور خارج از لیست تراکتور برابر پرسپولیس و مس رفسنجان، سرنوشت وی در بازی امروز برابر هوادار چگونه خواهد بود. بازیکنی که تنها خرید تراکتور است که اردوی نیم فصل را هم در ترکیه همراه پاکو خمز پشت سر گذاشته است!

1997