پس از براهیم دیاز، یک رئالی دیگر هم قید تیم ملی اسپانیا را زد

پس از براهیم دیاز، یک رئالی دیگر هم قید تیم ملی اسپانیا را زد

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر، منصرف شدن براهیم دیاز از حضور در تیم ملی اسپانیا و انتخاب تیم ملی مراکش توسط او، جنجال ساز شده بود و حالا به نظر می رسد که یک رئالی دیگر نیز مسیر مشابهی را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، ادگار پوژول مدافع آکادمی رئال مادرید که در حال حاضر در تیم رزروهای رئال یعنی کاستیا توپ می زند، در رده های زیر 15 سال تا زیر 19 سال برای اسپانیا بازی کرده اما تصمیم گرفته که به تیم زیر 23 سال جمهوری دومینیکن ملحق شود و به همراه این تیم در المپیک پاریس شرکت کند. 

ادگار پوژول که در شهر سابادی متولد شده، تا تابستان 2027 با رئال مادرید قرارداد دارد و اصالتی از دومینیکن را دارد و حالا تصمیم گرفته است که برای این تیم بازی کند. ایبای گومز بازیکن اسبق اتلتیک بیلبائو که در حال حاضر هدایت تیم المپیک دومینیکن را به عهده دارد، با پوژول صحبت کرده بود و او را برای حضور در المپیک  متقاعد کرده است.  البته این بازیکن همچنان می تواند در رده بزرگسالان برای اسپانیا بازی کند چرا که تا زمانی که اولین بازیهای ملی خود در رده بزرگسالان را انجام نداده باشد، همچنان دستش برای تصمیم گیری باز است.

در روزهای اخیر، پیوستن براهیم دیاز به تیم ملی مراکش به شدت خبرساز شده بود.

4125