تماس عربستانی‌ها با پنج بازیکن رئال مادرید

تماس عربستانی‌ها با پنج بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان در تابستان 2024 نیز همچون تابستان گذشته پرکار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، عربستانی ها می خواهند همچنان ستارگان درجه یک فوتبال دنیا را جذب کنند که از همین حالا تماس ها با بازیکنان باشگاه های مختلف آغاز شده است و عربستانی ها می خواهند با پرداخت ارقام نجومی، آنها را اغوا کنند.

در تابستان گذشته کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال مادرید با پیشنهادی نجومی راهی الاتحاد عربستان شد و حالا عربستانی ها تماس ها را با بازیکنان دیگری از رئال مادرید آغاز کرده اند.

لوکاس وازکز، لوکا مودریچ و ناچو فرناندز سه بازیکن باتجربه رئال مادرید در پایان فصل به اتمام قراردادشان می رسند و می توانند به صورت رایگان جدا شوند. رئال به ناچو پیشنهاد تمدید داده اما به دو بازیکن دیگر فعلا پیشنهادی ارائه نشده است. هر سه نفرشان در تیر ررس عربستانی ها قرار دارند. کپا آریزابالاگا نیز با پایان قرارداد قرضی خود به چلسی برمی گردد که تیم لندنی تمایلی به حفظ او ندارد و این دروازه بان اسپانیایی نیز ممکن است راهی عربستان شود.

از سویی فرلاند مندی نیز در لیست خروج رئال مادرید قرار دارد. مدیران رئال در حال حاضر روی خرید آلفونسو دیویس دفاع چپ کانادایی بایرن مونیخ تمرکز دارند که هم پست مندی است. فرلاند تا 2025 با رئال قرارداد دارد و تابستان آینده آخرین فرصت رئالی ها برای درآمدزایی از اوست که این بازیکن هم ممکن است که برای ادامه فوتبالش راهی عربستان شود.

4125