شراکت النصر و رونالدو فعلا موفق نبوده؛ کسب یک جام و وداع با چهار تورنمنت!

شراکت النصر و رونالدو فعلا موفق نبوده؛ کسب یک جام و وداع با چهار تورنمنت!

پایگاه خبری فوتبالی - فعلا النصر نتوانسته تاثیر کریستیانو رونالدو را به درستی مشاهده کند.

به گزارش فوتبالی، پس از حذف دراماتیک تیم عربستانی در ضربات پنالتی مقابل العین، آنها با لیگ قهرمانان آسیا وداع کردند تا همچنان حسرت کسب این جام را داشته باشند. النصر بدین ترتیب شانس حضور در جام جهانی باشگاه های 2025 را از دست داد. حضور در آن تورنمنت می توانست برای کریستیانو رونالدو خیلی جذاب باشد. رونالدو در چهارده ماه حضور در عربستان، چهار جام را از دست داده و جام باشگاه های عرب تنها تورنمنتی بوده که به ان دست پیدا کرده است. 

النصر به جز رونالدو، ستارگان دیگری را هم خریده است. آنها در تابستان گذشته 165 میلیون یورو برای خرید شش ستاره فوتبال اروپا هزینه کردند و اوتاویو با 60 ، مانه با 30 ، لاپورت با 27.5 ، فوفانا با 25 ، بروزوویچ با 18 و تیس با 4.6 میلیون یورو به این تیم ملحق شدند. در مقابل العین سه تا از این نفرات یعنی بروزوویچ، تیس و اوتاویو پنالتی خراب کردند و زمینه ساز حذف تیمشان شدند. 

جدا از لیگ قهرمانان آسای شرایط النصر در لیگ عربستان نیز چنگی به دل نمی زند و به نظر می رسد که تنها امیدهای النصر، کسب سوپرجام و جام حذفی عربستان باشد. آنها باید در نیمه نهایی سوپرجام عربستان در روز 20 فروردین به مصاف الهلال بروند و در جام حذفی عربستان به نیمه نهایی راه یافته اند که الخلیج، الاتحاد و الهلال دیگر تیم های این مرحله هستند. 

کریستیانو رونالدو با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو رکورد تاریخ فوتبال را در اختیار دارد و هر چند که از نظر فردی عملکرد خوبی در النصر داشته اما از نظر تیمی فعلا موفقیت شاخصی کسب نکرده است.  آنها در لیگ عربستان هم دوازده امتیاز با الهلال فاصله دارند و در این تورنمنت شانس چندانی برای قهرمانی ندارند. رونالدو البته می تواند به کسب عنوان آقای گلی لیگ عربستان امیدوار باشد چرا که در حال حاضر او و میتروویچ هر دو 22 گله هستند.

4125