تجدید قوای منچستر یونایتد برای بازی مقابل لیورپول با بازگشت ستاره دانمارکی

تجدید قوای منچستر یونایتد برای بازی مقابل لیورپول با بازگشت ستاره دانمارکی

پایگاه خبری فوتبالی – انتظار می‌رود که راسموس هویلوند، برای بازی منچستر یونایتد مقابل لیورپول در جام حذفی، به ترکیب تیمش بازگردد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان، پیش از مصدومیت اخیرش، با گلزنی در 7 بازی متوالی که آمار گل‌هایش را به عدد 13 رساند، روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاشت. این مهاجم دانمارکی در تمرینات یونایتد دچار مصدومیتی ماهیچه ای شد تا در نتیجه آن، 4 بازی اخیر تیمش را از دست بدهد. پس از این مصدومیت، اریک تن هاگ ادعا کرد که هویلوند برای 2 تا 3 هفته از میادین به دور خواهد بود، این بازه زمانی، باعث می‌شود تا امید هواداران یونایتد برای بازگشت او برای تقابل با لیورپول در رقابت‌های جام حذفی، بیشتر شود.

هویلوند همچنین در لیست تیم ملی دانمارک برای بازی‌های ملی پیش رو قرار گرفته است و یولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک، ادعا کرده است که با تن هاگ و منچستر یونایتد در ارتباط بوده است و اعتقاد دارد که هویلوند به زودی قادر به بازگشت به میادین خواهد بود. او در اینباره گفت:" راسموس یکشنبه مقابل لیورپول بازی خوهد کرد و باید بدون مشکل بازی را پشت سر بگذارد. این چیزی است که ما انتظارش را داریم. ما با یونایتد در ارتباط بوده ایم. من با اریک صحبت کرده ام و انتظار داریم که این اتفاق رخ دهد."

2102