مبلغ درخواستی منچستر یونایتد برای فروش ستاره انگلیسی به بارسلونا

مبلغ درخواستی منچستر یونایتد برای فروش ستاره انگلیسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد، مبلغ درخواست خود برای فروش میسون گرینوود که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است را تعیین کرد.

به گزارش فوتبالی، گرینوود فصل جاری را پس از اینکه یونایتد در آخرین ساعات پنجره تابستانی نقل و انتقالات به او اجازه خروج از اولدترافورد را داد، با پیراهن تیم ختافه در لالیگا اسپانیا سپری کرده است. این بازیکن 22 ساله پس از اتهاماتی که در سال 2022 به دلیل تلاش برای تجاوز و خشونت خانگی به وی وارد شده بود، دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته است. تمامی اتهاماته وارده بر او در نهایت برداشته شد و این بازیکن انلیسی حالا زندگی جدید خود را در لالیگا آغاز کرده است.

هرچند سر جیم راتکلیف، مالک مشترک جدید منچستر یونایتد، درها را برای بازگشت این ستاره جوان به اولدترافورد باز گذاشته است و ادعا داشته که تصمیم نهایی درباره آینده او در باشگاه منچستر یونایتد گرفته خواهد شد.

اوایل این هفته، مدیر ورزشی و مدیر ارشد نقل و انتقالات منچستر یونایتد، با دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در شهر بارسلونا دیدار داشته اند. گفته می‌شود که بارسلونا گرینوود را به عنوان گزینه احتمالی برای جذب در تابستان در نظر دارد و برای بررسی میل این بازیکن برای انتقال به ورزشگاه نیوکمپ، تمس‌های اولیه را برقرار کرده است.

حالا به نقل از مارکا، منچستر یونایتد مشکلی با فروش گرینوود ندارد اما برای اینکار 50 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. باشگاه انگلیسی همچنین احتمال تمدید مدت حضور گرینوود در باشگاه ختافه را که در پایان این فصل به پایان می‌رسد را رد نکرده است.

2102