پوستر عجیب باشگاه پرسپولیس با کری‌های سنگین! (عکس)

پوستر عجیب باشگاه پرسپولیس با کری‌های سنگین! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پرسپولیس در پوستر دربی ۱۰۳ کری سنگینی برای استقلال داشته است.

به گزارش فوتبالی، دربی صد و سوم پایتخت بین استقلال و پرسپولیس امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که علاوه بر حساسیت‌های همیشگی‌اش، به خاطر رده جدولی دو تیم هم اهمیت بالایی دارد و نتیجه این مسابقه می‌تواند تاثیر زیادی حتی بر روی قهرمان این فصل لیگ برتر بگذارد.

اما در آستانه برگزاری دربی و ساعاتی قبل از مسابقه، باشگاه پرسپولیس با انتشار یک پوستر، کری سنگینی برای همشهری اش داشته است.

 بزرگترین کری قرمزها در پوستر مذکور مربوط به مسابقه سال‌های دور این دو تیم است که قرمزها با شش گل پیروز شدند و این شش گل در پوستر امروز پرسپولیسی‌ها حک شده است.

همچنین گلزنی عیسی آل‌ کثیر در دربی برگشت فصل پیش که پرسپولیس موفق به شکست حریفش شده مورد توجه قرار گرفته و لحظه ضربه زدن این بازیکن و خوشحالی بعد گل وی جزو عکس‌های این پوستر جنجالی است.

قرمزهای پایتخت حتی لحظه بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر توسط گلزن خود یعنی عیسی آل‌ کثیر را هم بین تصاویر آورده‌اند تا کری سنگین تری برای رقیب امشب خود داشته باشند و باید دید تیم رسانه‌ای استقلال پاسخ این کری را تا قبل از شروع مسابقه خواهد داد یا نه. 

استقلال البته در پوسترش، فقط از جواد نکونام استفاده کرده است.

1997