بدشانسی‌های مهاجم خارجی گل‌گهر تمامی دارد؟

بدشانسی‌های مهاجم خارجی گل‌گهر تمامی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم خارجی گل‌گهر هنوز موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است.

به گزارش فوتبالی، میشل تی‌ورده خرید خارجی ابتدای فصل گل‌گهری‌هاست. مهاجمی که ابتدای فصل جاری برای رفع مشکل گلزنی تیم سیرجانی به جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس پیوست.

مهاجم دو رگه هلندی - سورینامی که سابقه بازی برای تیم ملی سورینام را هم در کارنامه دارد، در ۱۱ بازی برای گل‌گهر به مدت ۲۳۸ دقیقه به میدان رفته و در این مدت نتوانسته هیچ گلی برای تیمش به ثمر برساند تا یکی از خریدهای ناموفق خارجی این فصل تا بدینجا باشد.

تی‌ورده البته دو بار تا آستانه باز کردن دروازه رقبا رفته ولی ناموفق بوده است. وی اولین بار در بازی رفت پرسپولیس و گل‌گهر دروازه علیرضا بیرانوند را گشود که با اشتباه داور مسابقه این گل مردود اعلام شد. مهاجم سورینامی در بازی گذشته تیمش برابر ملوان هم یک موقعیت بسیار خوب در وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی داشت و می‌توانست با اولین گل خود باعث عدم باخت تیمش در انزلی شود که با درخشش حبیب فرعباسی مواجه شده و نتوانست گلزنی کند.

حال باید دید بدشانسی‌های تی‌ورده در بازی خانگی این هفته گل‌گهر برابر صنعت نفت آبادان به اتمام خواهد رسید و وی اولین گل خود با پیراهن سرمه‌ای گل‌گهر را به ثمر خواهد رساند یا همچنان حسرت وی ادامه خواهد داشت.

1997